Logo SstarWines Jak czytac etykiete Chile

Mavrodaphne de Patras OPE
Grecja
Mavrodaphne/Korinthiaki
Cena: 15
Alk: 15,00%
Kolor: s
Nr 10172
www
Legenda (ocena):
8 - wybitnie, prawdziwe arcydzieło
7 - bardzo dobre, wino z dużą klasą
6 - dobre, interesujące
5 - całkiem niezłe, przyzwoite
4 - słabe
Brak gwiazdki
3 - omijać z daleka, wino z wyraźnymi wadami

peyotl (2010-09-20) Ocena: 5
Rodzynko-powidła i takie tam. Trochę jak porto; trochę czyni różnicę - choć nie przepaść. A może jak szabasowy King David z Izraela (Carmel Winery)? W każdym razie do partyjki backgammona pasowało, żeby osłodzić porażkę (ale wyciągnąłem z 0 : 3 na 4 : 6; tym niemniej gra po domowemu nazywa się wp.....l, bo Pani Peyotlowa mistrzem jest...). Do cioci na imieniny też jak znalazł. Czy z solery, czy nie – nie wiem, ale skoro nierocznikowe... OPE to piętro niżej od OPAP. Com mógł, tom rozszyfrował, proszę o pokutę i rozgrzeszenie. Pełna 5. @Córex-Imp/Lidl Grecja

peyotl (2010-09-20)
Jest, jest... W dodatku użycie lampy błyskowej spotęgowało nastrój tajemniczości.
wino10172#20724

sstar (2010-09-20)
Uznajmy, że producentem jest Lidl, a co? Dopisuję!
wino10172#20737

star (2012-10-01)
Kiedy pytają mnie:

Kupowałem rano pączki do roboty w Lidlu, patrzę i widzę, że wstawili drewniane skrzynki, a w nich wino.
Sporo jeszcze brakuje, ale dużo "bordosów" - wiecie czy coś szczególnie warto?
Nazwy jakieś jakby znane nawet: Rollan de By, Monteil d'Arcas...
Będę wdzięczny za porady od bardziej doświadczonych.

Odpowiadam:
Rollan de By chyba warto: (pralinka) (pralinka) a na d'Arrosee (pralinka) chyba się nie skuszę.

wino10172#44363

star (2012-10-02)
Piwo 45%, wino 22%, krzywa rośnie, wg badania Lidla:

Lidl - film z wynikami badań - wrzesień 2012 from Winicjatywa on Vimeo.


wino10172#44375

star (2012-10-02)
Wojtek pisze tak (pralinka) na WI: Z tego co ptaszki ćwierkają to dla Biedronki liczy się tylko jeden konkurent. I dla Lidla też jeden.
wino10172#44377

star (2012-10-04)
Drogi Lidlu coś tu jest nie tak, pisze Wojtek Bońkowski na FaceBooku.
wino10172#44458

star (2012-10-04)
Marek Jarosz wyjaśnia: Marketingowy chwyt, stary jak świat. Rzuca się jakiś towar po prawie zerowej marży- na przykład całkiem przyzwoite wina. Fama poparta opiniami fachowców idzie w świat. Ludzie kupują. Trick polega na tym że tego towaru w bardzo dobrej relacji jakość/cena nie ma dużo, bo ze zrozumiałych względów być nie może. Z powodu zwłoki w rozchodzeniu się informacji- zanim klienci się dowiedzą że w np. Lidlu półki wyglądają- jak na zdjęciu wyżej- upłynie trochę czasu. Ale jak klient już znajdzie się już w sklepie to prawie zawsze coś kupi. I o to chodziło.
wino10172#44461

mikpaw (2012-10-04)
Bzdura. Po prostu logistyka szwankuje. Takie drogi mamy albo kierowcy w ramach rozliczenia dostali po butelce i zanim pojechali, to "zrealizowali" wypłatę. Tak to rzeczywiście wyglądało w poniedziałek rano. Dzisiaj już chyba wszystkie (albo prawie wszystkie) flaszki były. Przynajmniej na prowincji. Wręcz wypadały z tych skrzyneczek, czyli wzięcia specjalnie nie ma. Przynajmniej na prowincji (że się powtórzę) ;)
wino10172#44464

gp (2012-10-04)
Potwierdzam. Wszystkie skrzynki pełne po brzegi. Do tego spore zapasy tych francuskich specjałów na palecie. W kartonach i skrzynkach czekają na miejsce wystawowe (tej na fotce). Znaczy chyba że miejsce w tych skrzyneczkach się nie zwalnia jakoś bardzo.

Nie wykluczam jednak że w Wawie to wygląda inaczej. Podobno wśród maklerów i hipsterów ze stolicy, w dobrym tonie jest obecnie serwować bordosy za 100+ z Biedry, Aldika, Kauflandu abo Lidla.

wino10172#44468

star (2014-04-17)
Lidl i Aldi wyprzedzają Tesco (pralinka) które traci ponoć klientów na korzyść dyskontów, a Biedronka to co?
wino10172#50201

marwin (2018-02-05)
Idzie nowe:
https://noizz.pl/lifestyle/lidl-zrobil-chatbota-ktory-pomaga-w-wyborze-wina-sprawdzilismy-jak-to-dziala/8yed5gw

wino10172#529586